Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Τι πρέπει να κάνουμε;

Για εκσυγχρονισμό με το myDATA οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αρχίσουν να κόβουν  τιμολόγια, αποδείξεις και παραστατικά με ηλεκτρονικό τρόπο και να τα ανεβάζουν στην ΑΑΔΕ με σκοπό να αναβαθμίσουν την επικοινωνία με τον λογιστή τους και να ελαχιστοποιήσουν τον αριθμό των λαθών ή να χρησιμοποιήσουν ένα πρόγραμμα το οποίο θα παρέχει αυτόματη διασύνδεση και ενημέρωση με το myDATA και την ΑΑΔΕ, όπως το Epsilon Office.

Πώς θα λειτουργούν τα Ηλεκτρονικά Βιβλία (myDATA)

Τα myDATA θα ενημερώνονται σε καθημερινή βάση, ή έστω κάθε φορά που ανοίγονται τα βιβλία της εκάστοτε επιχείρησης από τον αρμόδιο της μηχανογράφησης και θα περιλαμβάνει κατά κύριο λόγο της εξής διαδικασίες:

1. Αποστολή στην ΑΑΔΕ όλων των παραστατικών εσόδων που έχουν εκδοθεί από την προηγούμενη ενημέρωση μέχρι εκείνη τη στιγμή.

2. Έλεγχος απεσταλμένων παραστατικών από τους προμηθευτές της επιχείρησης ή παραστατικών που ο ίδιο έχει προηγουμένως καταχωρίσει.

3. Χαρακτηρισμός των νέων παραστατικών από τους προμηθευτές και ενημέρωση της ΑΑΔΕ για την εγκυρότητα τους.

Πώς θα είναι τα Ηλεκτρονικά Βιβλία (myDATA)

Στο myDATA η ομοιότητα θα είναι ορατή με τα μέχρι τώρα απλογραφικά βιβλία, διότι αφορούν όλες τις επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους. Θα περιλαμβάνουν μόνο πληρωμές που αφορούν εξόφληση φόρων προς το δημόσιο, όπως φόροι, χαρτόσημα κλπ. Δε θα περιλαμβάνουν υπόλοιπα πελατών, προμηθευτών και ότι δεν περιλαμβάνει οφειλές προς το δημόσιο.

Με λίγα λόγια θα υπάρχει ένας νέος τύπος απλογραφικών βιβλίων που θα παρακολουθεί μία γενικότερη ομάδα στοιχείων.

Τι είναι τα Ηλεκτρονικά Βιβλία (myDATA)

Τα myDATA είναι μία ψηφιοποίηση των λογιστικών βιβλίων που διατηρούνταν μέχρι τώρα σε υλική μορφή, τα οποία θα διατηρούνται σε servers της ΑΑΔΕ και θα διατηρούν τα οικονομικά δεδομένα της επιχείρησης, ώστε να είναι διαθέσιμα κάθε στιγμή.

Στην ΑΑΔΕ μέσω του myDATA, θα αποστέλλονται όχι μόνο τα παραστατικά, αλλά μέσω του ηλεκτρονικού μηχανογραφικού υποβάθρου θα απεικονίζονται παράλληλα και άλλες υποχρεώσεις των επιχειρήσεων, όπως οι παρακρατήσεις φόρων και οι υποχρεώσεις ΦΠΑ.

Τι απαιτήσεις έχει ως σύστημα για να λειτουργεί;

Είναι μία cloud υπηρεσία, οπότε το μόνο που χρειάζεσαι είναι μία σύνδεση στο internet. Δεν απαιτεί δυνατούς υπολογιστές και περιττές εγκαταστάσεις, είναι όσο απλό όσο μία επίσκεψη στο Google.

Γιατί να γίνω μέλος του Epsilon Community ?

Θεωρούμε ότι ο καλύτερος σύμβουλος για ένα επάγγελμα είναι ο ίδιος ο επιχειρηματίας και χρειαζόμαστε την τεχνογνωσία του επιχειρησιακού κλάδου του και τη συνεισφορά του ώστε να ενταχθούν όλες οι πρόσθετες ανάγκες στον ενιαίο κορμό της εφαρμογής του Epsilon Office μέσω του Epsilon Community. Πρόκειται για μια win-win-win συνεργασία οπού θα μπορεί ένας επιχειρηματίας να αποκτήσει το δικό του σύστημα μηχανογράφησης προσαρμοσμένο στα μέτρα του και παράλληλα να έχει πρόσβαση και σε όλες τις επιπλέον παροχές των μελών του Community. Άρα γίνεσαι μέλος του Epsilon Community και παρουσιάζεις τις

Μπορεί ένα σύστημα να είναι το ίδιο αποτελεσματικό και να καλύπτει τις ανάγκες ενός ελεύθερου επαγγελματία ή μιας μικρομεσαίας επιχείρησης άλλα και ενός πολυκαταστήματος;

Ναι, μπορεί. Γιατί το EPSILON Office χάρη στη μοναδική σχεδίαση του και την αρχιτεκτονική κληρονομικότητας που έχει ενσωματωμένη στο πυρήνα του καλύπτει από την πιο απλή ανάγκη μέχρι και την πιο συνθέτη με τον ίδιο απλοϊκό και εύχρηστο τρόπο όπως μια περιήγηση στο διαδίκτυο.